به گزارش رکنا، سرهنگ رسول عزیزی فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودور در نقاط مختلف لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده و تجزیه تحلیل سرنخ‌های به دست آمده، خبر از دست داشتن سارقی حرفه‌ای و سابقه‌دار در این پرونده‌ها داد که در نهایت ماموران کلانتری ۱۲ لاهیجان در یک اقدام غافلگیر کننده متهم ۲۶ ساله را در سطح شهر شناسایی و دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی می‌شد پس از مواجهه با شواهد و قرائن پرونده، لب به اعتراف گشود و به ۱۴ فقره سرقت داخل خودرو و منزل با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی با تاکید بر اینکه تلاش برای دستگیری همدست این متهم ادامه دارد، اظهار داشت: متهم در مراحل بررسی پرونده اعلام داشته که لوازم سرقتی را برای استعمال موادمخدر به فروش رسانده است که اقدامات لازم برای دستگیری مالخران پرونده نیز آغاز شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد خاطرنشان کرد: موادمخدر و اعتیاد زمینه‌ساز بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی است و می‌طلبد که خانواده‌ها و سایر دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی پلیس، این نیروی خدوم را همراهی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟