به گزارش رکنا، علی اصغر جمالی گفت: پس از کسب خبر مبنی بر نگهداری و فروش مواد غذایی غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در یک انبار، و فروش به صورت عمده در فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، رستوران ها، هتل های جزیره، پیگیری موضوع در دستور کارمأموران پلیس اماکن این جزیره قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی و اطمینان از صحت و سقم موضوع، با هماهنگی مقام قضایی، انبار شناسایی شده مورد بازرسی قرار گرفت.

رئیس پلیس کیش با اشاره به اینکه ماموران حین ورود به انبار متوجه خروج یکدستگاه کامیون حامل مواد غذایی مسموم شده که سریعاً اقدام به توقیف خودرو و دستگیری متهمان شدند و در بررسی های بیشتر، انبار مواد غذایی غیرمجاز دیگر هم کشف و هر دو پلمپ شدند.

وی در تشریح نحوه عرضه این اقلام فاسد در بازار گفت: صاحبان انبار ابتدا تاریخ تولید قبلی را مخدوش کرده و اقدام به درج تاریخ جدید بر روی اقلام با دستگاه مخصوص انجام می دادند.

جمالی افزود: در این رابطه افراد خاطی به مراجع قضائی معرفی و محل مربوطه نیز با حضور نهادهای ذیربط پلمپ گردید.

فرمانده انتظامی ویژه کیش از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم انجام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟