در همین رابطه، سیدحسن رسولی، نائب رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر تهران، ضمن اشاره به این پرونده گفت: وضعیت پرونده عیسی شریفی را به شخصه، دوبار در صحن شورا از شهردار تهران پرس و جو کردم و ایشان به نقل از دادستان دادسرای نظامی تهران، عنوان کرد که پرونده در این دادسرا در دست بررسی و رسیدگی قرار دارد. 
این نقل قول، البته، پاسخ تقریبا ثابتی است که در طول 2 سال گذشته دریافت کرده‌ایم و با کمال تاسف باید بگویم که نمایندگان شورای شهر تهران به رغم پیگیری‌های خود در چارچوب وظایف ذاتی و قانونی به نمایندگی از مردم، هیچ پاسخ روشنی، مبتنی بر کسب اطلاع از جزئیات این پرونده دریافت نکرده‌اند و این مسئله به هیچ عنوان قابل قبول نیست. 
مسئولان پرونده، اعم از دادسرای نظامی و سایر ارکان مربوطه، باید به لحاظ قانونی روشنگری لازم را داشته باشند تا با در نظر گرفتن طبقه بندی‌های محرمانه یا غیرمحرمانه، اطلاع‌رسانی مناسبی در خصوص جزئیات پرونده صورت بگیرد. چرا که این پرونده، از حیث ارتباط با حقوق عمومی شهروندان تهرانی، نیازمند جدی به اطلاع‌رسانی است. 
چگونه است که در خصوص برخی از پرونده‌ها، روند رسیدگی به صورت پرشتاب انجام گرفته و در این پرونده که از نظر اهمیت واز هر جهت، اصلا قابل قیاس با سایر پرونده‌ها نبوده، شاهد این سرعت‌بخشی به رسیدگی نیستیم؟ 
تا کنون، پیگیری‌های زیادی از کم و کیف و محتویات پرونده از شهرداری تهران انجام شده و به رغم ارتباط آن با حقوق عمومی مردم، هنوز هیچ اطلاعی از جزئیات پرونده نداریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 494694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟