به گزارش رکنا،  سردار هوشنگ حسینی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بدنبال وقوع چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در اردبیل، بررسی موضوع با تشکیل تیم عملیاتی و با هدف کشف این سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با تحقیقات و بررسی‌های تخصصی، کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل ردپای ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در ارتباط با سرقت‌های بوقوع پیوسته شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل به دستگیری سارقان با هدفمندسازی گشت‌زنی‌های انتظامی و در عملیات مشترک پلیس سرعین و کارآگاهان پلیس آگاهی اردبیل اشاره کرد و گفت: دستگیرشدگان در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با مدارک و مستندات لب به سخن گشوده و به ۱۳۵ فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

سردار حسینی از کشف تعداد قابل توجهی اموال مسروقه از سارقان خبر داد و افزود: در رابطه با پرونده سرقت سارقان ۹۳ دستگاه باتری خودروهای سبک و سنگین، یک دستگاه لپ‌تاپ و یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و چهار خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: توجه به هشدارهای انتظامی و کاربردی کردن آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت، ضامن ناکامی سارقان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 494407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟