به گزارش رکنا، سردار علی آزادی  اظهار کرد: یک محموله قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در یک دستگاه اتوبوس در یکی از محورهای استان کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: طی اشراف اطلاعاتی ماموران یگان امداد شهرستان بیجار مبنی بر حمل مقادیر زیادی انواع کالاهای قاچاق توسط افرادی در پوشش مسافر به وسیله یک دستگاه اتوبوس محورهای موصلاتی شهرستان بیجار تحت مراقبت نامحسوس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: پس از چندین ساعت گشت‌زنی با کنترل اتوبوس‌های عبوری خودروی مورد نظر در محور دیواندره ـ بیجار متوقف شد.

آزادی تصریح کرد: بعد از انجام هماهنگی‌های لازم این اتوبوس به یگان منتقل و در بازرسی‌های به عمل آمده از آن ماموران موفق به کشف 40 هزار قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی و 31 طاقه پارچه معادل 875 متر و 30 دستگاه گوشی همراه هوشمند خارجی قاچاق شدند.

وی از دستگیری دو نفر در همین رابطه خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده در این اتوبوس را 3 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان مقابله با قاچاق کالا به ویژه کالاهای سلامت محور را از مهم‌ترین اولویت‌های فرمانده انتظامی در استان بیان کرد و گفت: در راستای تحقق اهداف در این حوزه عملیات‌های مختلفی به صورت مستمر در سطح محورهای استان اجرا می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 494147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟