به گزارش رکنا، مرتضی ممیزی امروز اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از آغاز سال تاکنون پرونده‌های مختلفی را رسیدگی کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از بیشترین پرونده‌های وارده به تعزیرات حکومتی مربوط به محموله‌های قاچاق بوده است، گفت: از بین این پرونده‌ها نیز بیشترین آن مربوط به سیگار است.

وی با اشاره به اینکه اخیرا نیز محموله نفت سفید یارانه‌ای قاچاق که در واقع بزرگترین محموله بود کشف شد، اضافه کرد: این محموله شامل ۱۹ هزار لیتر نفت سفید بوده است که از یک دستگاه تریلی توقیف شده است.

ممیزی با بیان اینکه محموله بارنامه مثبته نداشته است و باید در داخل شبکه مصرف می‌شده است که از شبکه خارج شده است، گفت: این محموله از ارومیه به سمت تهران در حرکت بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارزش محموله مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: راننده این خودرو اقدام به حمل ساخت قاچاق کرده بود.

وی تصریح کرد: طبق رای صادره متهم به ضبط سوخت و پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

ممیزی با اشاره به اینکه امسال ۲۸ محموله فرآورده‌های نفتی در استان کشف و ضبط شده است، اضافه کرد: از این تعداد ۲۷ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته است که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از برخورد جدی تعزیرات با قاچاقچیان در این بخش خبر داد و گفت: در تلاش هستیم که با این کار از افزایش قاچاق جلوگیری کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟