به گزارش رکنا، چندی پیش یکی از شهروندان ساکن در محله خانی آبادنو با مراجعه به پلیس اعلام کرد که از خانه اش سرقت شده و سارقان علاوه بر ربودن اموال گرانبها ، چندین فقره چک متعلق به وی را نیز به سرقت برده و بلافاصله اقدام به خرج کردن چک ها کرده اند، به طوریکه نتوانسته چک ها را مسدود کند.

ماموران پلیس با ردزدنی چک های خرج شده متوجه شدند که این افراد با استفاده از چک های سرقتی اقدام به خرید تجهیزات و لوازم ایمنی شامل کپسول اطفای حریق، دستکش، ماسک و ... برای خود کرده اند که با کسب این سرنخ ماموران اقدام به شناسایی سارقان کردند.

در ادامه ماموران با شیوه های پلیسی هر چهار عضو این باند را شناسایی و در عملیاتی پیش از آخرین سرقت آنان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که این افراد در بازجویی ها ضمن پذیرش بزه انتسابی و اقرار به چندین فقره سرقت دیگر، اعلام کردند که تجهیزات ایمنی را در بازار تهران خریداری کرده و در شهرهای دیگر به فروش رسانده اند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم احتمالی به پلیس آگاهی ارجاع شدند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟