به گزارش رکنا،سرهنگ محمد حسین هاشمی در تشریح این خبر بیان داشت: چندی پیش یکی از شهروندان در این محدوده به پلیس مراجعه و عنوان داشت منزل اش سرقت شده است؛ علاوه بر این او مدعی بود چک هایش که توسط سارقان در سرقت از منزل اش دزدیده، در بازار تهران خرج شده و این اقدام سارقان قبل از این بود که مالباخته بتواند چک هایش را مسدود کند.

وی ادامه داد: تحقیقات فنی و پلیسی پیچیده ای آغاز شد تا اینکه مشخص شد سارقان با استفاده از چک های سرقتی تجهیزات ایمنی خریداری کرده اند.

وی افزود: با انجام بررسی های فنی و پلیسی مشخص شد این باند چهار نفره لوازم و خودروها را به سرقت برده اند و انگیزه اصلی آنها نیز درواقع خرج کردن چک های سرقتی در بازار برای خرید لوازم و تجهیزات ایمنی مانند ماسک، دستکش، کپسول اطفا حریق و ... است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در آخر مشخص شد متهمان لوازم خریداری شده را به شهرستان های دیگر برده و در آنجا به فروش می رساندند که با توجه به حساسیت موضوع، متهمان قبل از آخرین اقدام خود دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

بنابراین گزارش، در این خصوص پرونده ای تشکیل و متهمان که چهار جوان بودند برای سیر مراحل قانونی پرونده به مقام محترم قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493413 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟