به گزارش رکنا، سرهنگ " حسین جمال‌دار " روز چهارشنبه  با اشاره به اینکه در یک ماه گذشته ۱۴۳ فقره سرقت کشف و ۸۲ سارق دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند افزود: در این مدت ۱۱ تن چوب قاچاق در شهرستان تالش کشف شده است.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی تالش یک کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف کرده‌اند بیان داشت: ۶ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز هم در این مدت کشف شده است.

سرهنگ جمال‌دار اظهار داشت: ماموران پلیس تالش ۱۰۰ لیتر سوخت و ۳ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق را نیز در تیر ماه سال جاری کشف کردند.

این مقام انتظامی گفت: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، تعداد ۸۵ دستگاه موتورسیکلت و ۱۷۰ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن وسیله نقلیه، داشتن دستور توقیف قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال مسروقه توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش در پایان این گفت و گو به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، بخشداران و دهیاران اشاره داشت و خاطرنشان کرد: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آنها در تیر ماه سال جاری تعداد ۴ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار و به مشکلات آنان رسیدگی شد.

تالش در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان با ۲۰۰هزارنفر جمعیت واقع شده است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493387 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟