بازداشت 2 مرد افیونی با 1 تن و 187 کیلوگرم مواد مخدر

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با یکسری کار گسترده اطلاعاتی یک باند قاچاق را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابجایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خاش با پشتیبانی تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را شب گذشته در حال جابجایی مواد مخدر با 2 دستگاه پژو405 در محور خاش - زاهدان شناسایی و با علائم هشدار دهنده دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: راننده خودروها بدون توجه به هشدارهای مکرر پلیس متواری و سرنشینان آنها به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خودروها را با قانون به کارگیری سلاح متوقف و قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری بیان کرد: در پاک سازی منطقه ضمن دستگیری 2 سوداگر مرگ، یک تن و 103 کیلو و 750 گرم تریاک، 43 کیلو و 770 گرم حشیش و 40 کیلوگرم سایر موادمخدر کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست یابندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟