سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران انتظامی کنگاور طی 24 ساعت گذشته و در عملیات هایی جداگانه موفق به کشف محموله های قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: کالاهای قاچاق کشف شده شامل یک دستگاه تراکتور با تجهیزات کامل، 42 تن ذرت، 5 دستگاه یخچال، 2 دستگاه کولرگازی و حدود 2 هزار و 400 کیلوگرم مرغ شدند.

جاویدان خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش کالاهای قاچاق کشف شده به 10 میلیارد ریال می رسد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از توقیف 4 دستگاه کامیون و 3 دستگاه خودروی سواری خبر داد و گفت: هفت قاچاقچی نیز دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی یادآوری کرد: در جریان بازرسی از خودروهای توقیف شده حدود2 کیلوگرم تریاک و مقداری آلات و ادوات مصرف نیز کشف شد.

سردار جاویدان مبارزه با پدیده قاچاق و مواد مخدر را از مهمترین برنامه های کاری پلیس برشمرد و گفت: همکاران ما به صورت جدی با این معضلات اقتصادی و اجتماعی برخورد می کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه از کشف 260 تن غلات احتکار شده در هرسین خبر داد و گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر وجود یک انبار محل احتکار محصولات کشاورزی در شهرک صنعتی هرسین، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: به دنبال این گزارش، ماموران پاسگاه پریوه هرسین با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیق فراوان موفق به شناسایی انبار محل احتکار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

سردار جاویدان ادامه داد: در این بازرسی که نمایندگان سازمان صنعت و معدن نیز ماموران پلیس را همراهی می کردند، 260 تن غلات شامل 200 تن جو، 30 تن گندم و 30 تن ذرت احتکار شده کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محصولات احتکاری کشف شده به 4 میلیارد ریال می رسد.

وی در پایان اظهار داشت: پس از خارج کردن غلات کشف شده از انبار، درب آن پلمب و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493195 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟