به گزارش رکنا، سردار" محمد قنبری "گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش های اطلاعاتی و بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه و به عنف در سطح استان، 17 سارق سابقه دار را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی های لازم قضائی در 5روز گذشته در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار 17 سارق به عنف و مسلح را دستگیر و از مخفیگاه آنها مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودروی سواری، 2 دستگاه موتورسیکلت، 5 دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد، طلا و جواهرات مسروقه کشف و متهمان در بازجوئی های تخصصی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی به 4 فقره سرقت موتورسیکلت، 12 فقره سرقت تلفن همراه، یک فقره سرقت خودرو، یک فقره سرقت محتویات خودرو و یک فقره سرقت طلا و جواهرات و وجه نقد اعتراف کردند.

سردار قنبری با اشاره به اینکه کاهش جرائم خشن و سرقت های به عنف و مسلحانه اولویت مهم پلیس استان در جهت افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان است، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 493128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟