دستگیری سارقان تابلو و علائم جاده ای استان قزوین

جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: سرقت تابلوها و علائم رانندگی جز معضلات جاده ای است که در این خصوص باید اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.
وی بیان داشت: یکی از مواردی که جان رانندگان و مسافران را در معرض خطر قرار داده سرقت و تخریب علائم و تابلوهای هشدار دهنده رانندگی در سطح جاده ها می باشد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اشاره به اینکه راه سرمایه ملی است و درحفظ و نگهداری آن باید بکوشیم گفت: به منظور اطلاع رسانی لازم به رانندگان و همچنین جلوگیری از حوادث احتمالی در محورهای مواصلاتی استان برای نصب، جا نمایی و نگهداری این علائم هزینه های بسیار سنگینی پرداخت می شود.
وی افزود: تیم های گشت راهداری این اداره کل با انجام بازدید ها و نظارت های مستمر در تمام محورهای استان به ویژه محورهای اصلی و شریانی و شناسایی مکان ها و مسیرهای نیازمند نصب تابلو نسبت به نصب تابلوهای مرتبط و مورد نیاز اقدام می کنند.
حق لطفی گفت: سارقان بیشتر در تاریکی شب اقدام به سرقت این تابلوها و علائم می کنند که این اداره کل حتی الامکان با گشت های شبانه روزی سعی بر کاهش این گونه سرقت ها دارد.
وی در پایان گفت: از عموم مردم دعوت می گردد چنانچه مواردی در خصوص سرقت تابلو رویت نمودند با تلفن 110 نیروی انتظامی تماس حاصل نمایند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 493038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟