اواخر خرداد امسال پرونده‌ای  به اداره 2 پلیس آگاهی تهران گزارش شد که در تحقیقات ابتدایی مشخص شد اعضای یک باند حرفه ای دست به سرقت خودروهای لوکس و مدل بالا در غرب تهران می‌زنند.

تیم پلیسی در گام نخست پی بردند که سرقت ها از سوی اعضای یک باند پنج نفره با همکاری یکدیگر انجام می شود که با بررسی های بیشتر و رصد پرونده های سرقت خودرو به دست آمد که متهمان پس از سرقت خودرو، آنان را به جنوب کشور ترانزیت می کنند.

بدین ترتیب تیم پلیسی با اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه رئیس باند را که سروش 38 ساله است در رباط کریم شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

ماموران در این مرحله پی بردند که سروش در مخفیگاه خودش نیست و در خانه یکی دیگر از اعضای باند پنهان شده است که روز 3 مرداد ماموران در عملیاتی غافلگیرانه سروش و همدستش را دستگیر کردند.

با توجه به اعترافات رئیس باند، مخفیگاه سه عضو دیگر باند در همان محدوده رباط کریم شناسایی شد و متهمان دستگیر شدند که از مخفیگاه متهمان تعدادی سوئیچ خودرو و شش دستگاه خودروی لوکس به دست آمد.

متهمان در این مرحله اعتراف کردند که خودروها را پس از سرقت به افرادی در جنوب کشور به فروش می رساندند و پول خوبی از این روش به دست آورده‌اند.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

کدخبر: 492704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟