به گزارش رکنا، زن جوان با آغوش گرفتن نوزادش برای فریبکاری به کمک شوهرش با خودروی پیکان وانت دست به سرقت موتور سیکلت در تهران می زدند.

چندی قبل ماموران کلانتری 166 لواسان در جریان سرقت های سریالی موتورسیکلت قرار گرفتند که در برررسی‌ها مشخص شد دزدان ابتدا خودروی وانت را در خیابان پارک و سپس موتورها را به صورت خاموش بار پیکان وانت می کنند و به سرعت پا به فرار می‌گذارند.

تیم پلیسی در بررسی های دوربین‌های مداربسته پی بردند مرد جوان همراه یک زن که نوزادی در آغوش دارد ابتدا در محل سرقت حاضر می شوند و پس از شناسایی موتورها، دست به سرقت می زنند.

ماموران با بررسی محل تردد دزدان موفق به شناسایی محل رفت و آمد دزدان شدند که زن جوان وقتی در برابر ماموران در خیابان قرار گرفت، نوزاد هشت ماهه خود را در خیابان رها کرد و پا به فرار گذاشت که ماموران اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند که زن جوان تسلیم ماموران و شوهر این زن نیز در همان محل دستگیر شد.

زن جوان در اعتراف هایش گفت: از مدتی پیش به دلیل این که مورد شناسایی پلیس قرار نگیرد با حضور همسر و فرزندم در خودروی وانت اقدام به سرقت موتورسیکلت ها به صورت خاموش می کردیم و موتورها را به ارزش چهار تا پنج میلیون تومان به فروش می رساندند و به شهرهای مختلف کشور ارسال می کردند.

بنابراین گزارش، برای متهم 35 ساله که یک سابقه سرقت موتورسیکلت در سال های پیش نیز داشته است پرونده ای تشکیل و به مقام قضایی معرفی شد.

کدخبر: 492703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟