انهدام باند مردان افیونی در عملیات مشترک پلیس بوشهر و فارس

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالرضا شبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه برخورد قاطع با سوداگران مرگ در ابعاد گوناگون ادامه دارد اظهار داشت: سال قبل افزون بر 21 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد که 15 تن آن در نقاط دریایی و ساحلی استان بوشهر با همکاری سایر دستگاه‌های مبارزه کننده کشف شد.

وی، با اشاره به کشف بیش از شش تن مواد مخدر در 4 ماه نخست امسال تصریح کرد: از این میزان کشفیات 3.5 تن توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از رصد شبانه‌روزی سوداگران مرگ در استان و دیگر استان‌ها خبر داد و بیان کرد: بخشی از کشفیات مواد مخدر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر دیگر استان‌ها در عملیات مشترک شناسایی و منهدم می‌شود.

سرهنگ شبانی از انهدام باند حشیش با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس و بوشهر خبر داد و بیان کرد: این باند که صورت حرفه‌ای نسبت به انتقال مواد مخدر در استان‌های جنوبی کشور فعالیت داشتند با تلاش شبانه‌روزی و عملیات منسجم پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر و فارس منهدم شد.

وی با بیان اینکه سوداگران مرگ قصد داشتند قاچاق یاد شده را به استان خوزستان انتقال دهند خاطر نشان کرد: قاچاقچیان با خودرو سواری محموله مواد مخدر حشیش را بارگیری کردند و قصد داشتند از طریق استان فارس و خوزستان منتقل کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از دستگیری عوامل این باند خبر داد و بیان کرد: با توقف این خودرو ضمن کشف 63 کیلوگرم حشیش 2 قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ شبانی، با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ به صورت شبانه‌روزی در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد افزود: این مهم سبب شده فضای ناامنی برای قاچاقچیان مواد مخدر در نقاط مختلف زمینی و دریایی ایجاد شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 492664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟