به گزارش رکنا ، سرهنگ غلامرضا میرشکاری جانشین انتظامی شهرستان زابل گفت: روز گذشته ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ مدرس هنگام گشت زنی در یکی از خیابان‌های سطح شهر به ۲ مرد جوان که سراسیمه از یک منزل مسکونی با ۵ طوقه بوقلمون خارج شدند، مظنون شدند.

او افزود: با توجه به تناقض گوئی‌های این دو مرد جوان آن‌ها را به کلانتری منتقل و با احضار مالک منزل مشخص شد بوقلمون‌ها را در غفلت صاحبخانه که درب حیاط باز بوده سرقت کرده اند.

سرهنگ میرشکاری بیان داشت: متهمان که ۲ دوست قدیمی اند در ادامه بازجوئی‌های با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه با هماهنگی مقام قضائی مورد بازجوئی‌های قرار گرفتند و به ۶ فقره سرقت دیگر طیور در سطح شهر زابل اعتراف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان زابل خاطر نشان کرد: متمهان پس از بازجوئی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

وی در ادامه از شهروندان خواست موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت جدی بگیرند:

در‌ها را قفل کنید، بسیاری از سرقت‌ها بدون استفاده از زور صورت می‌گیرد درواقع این بدین معنی است که بسیاری از مردم خانه خود را بدون قفل کردن در و پنجره‌ها ترک می‌کنند.

قبل از ترک خانه مطمئن شوید که در ورودی پارکینگ‌ها به داخل منزل قفل هستند. برای جلوگیری از سرقت تمامی قفل‌های در و پنجره‌ها را به قفل‌های قوی‌تر تغییر دهید.

هوشیار باشید؛ اگر متوجه شدید که در اطراف شما فعالیت‌های مجرمانه توسط سارقان صورت گرفته به امنیت توجه بیشتری کنید. این توجه می‌تواند راهی برای محافظت از خانه و امنیت شما باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟