فرمانده انتظامی خوی گفت: ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون در محور خوی-چایپاره کشف و ضبط شد.

بیت‌الله پاشایی در ارتباط با کشفیات انجام شده در خوی اظهار کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی محور خوی-چایپاره در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و دستور ایست به راننده می‌دهند.

وی با بیان اینکه پس از انتقال کامیون به کنار جاده، این دستگاه مورد بازرسی قرار می‌گیرد، افزود: در این بازرسی ۶ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط و راننده این کامیون نیز به جرم حمل کالای قاچاق متهم شناخته و دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی خوی در ادامه از بازرسی یک دستگاه اتوبوس مسافری توسط نیروهای انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی ایواوغلی -خوی خبر داده که در این بازرسی مقادیری کالای قاچاق به دست آمد.

وی عنوان کرد: از جمله کالاهای مکشوفه قاچاق از این اتوبوس ۶۰ عدد لنت ترمزخودرو، ۳۶ ثوب البسه، ۲۴۰ هزار لیر ترکیه و ۵۰ عدد شیر خشک است.

پاشایی ارزش ریالی این کالاهای قاچاق را یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برشمرد و تصریح کرد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی همچنین با اشاره به کشف ۵۴ دستگاه پمپ جکوزی قاچاق در خوی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این پمپ‌ها ۱۰۰ میلیون ریال بوده و یک نفر برای این منظور دستگیر و راهی زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟