بازداشت قاچاقچی موادمخدر در بیابان‌های اطراف اتوبان تهران_قم

به گزارش رکنا ، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ گفت: با دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی موادمخدر به هویت «آرمان»، پرونده‌ای تشکیل و رسیدگی به آن برعهده تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب قرار گرفت.

او گفت: پس از بررسی موضوع مشخص شد که متهم به تازگی یک محموله سنگین موادمخدر را از قاچاقچیان جنوب کشور تحویل گرفته و قصد توزیع آن را در پایتخت دارد.

به گفته سرهنگ بخشنده پس از دریافت نیابت قضایی برای دستگیری متهم، تیمی به کیلومتر ۵۰ اتوبان تهران_قم اعزام شد و پس از ساعت‌ها گشت زنی نامحسوس در محدوده خودرو سمند متهم شناسایی شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: ماموران پلیس با اعلام دستور ایست سعی در توقف خودرو متهم داشتند، اما وی با بی اعتنایی به دستور پلیس فرار را بر قرار ترجیح داد.

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه ماموران با شلیک چند تیر هوایی موفق به متوقف کردن خودرو متهم شدند، گفت: وی پس از توقف خودرو بازهم به صورت پیاده رو به فرار خود ادامه داد تا اینکه بعد از چند دقیقه تعقیب و گریز، متهم در بیابان‌های اطراف اتوبان تهران_قم دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران با اشاره به کشف ۱۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک از خودرو متهم گفت: فرد دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه و خودرواش برای سیر مراحل تکمیلی پرونده به مقر پلیس منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟