به گزارش رکنا، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی در حاشیه نمایشگاه طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان محمودآباد، اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی (ظفر ۱۴) را در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و برخورد با هنجارشکنان و مجرمان در سطح این شهرستان اعلام کرد.

وی با اشاره به اهداف این طرح در شهرستان محمودآباد، گفت: از جمله اهداف طرح عملیاتی ظفر ۱۴، ارتقا نظم و امنیت عمومی، انضباط بخشی ترافیکی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، برخورد با اراذل و اوباش، خرده فروشان مواد مخدر و سارقان برشمرد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به کشف بیش از ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی اموال مسروقه و انواع کالای قاچاق در این طرح، گفت: کشف ۲۲ کیلوگرم انواع موادمخدر، کشف لوازم خانگی، کولر اسپلیت، گوشی تلفن همراه، ۲۸ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از جمله کشفیات در این طرح بوده است.

سرهنگ مفخمی، افزود: ۳۸۰ متهم به سرقت، خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر، اراذل و اوباش و مجلوب در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعمال قانون و برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح معابر عمومی و خیابان‌های درون شهری و برون شهری از ۴ هزار و ۵۴۲ فقره اعمال قانون خبر داد و افزود: بیش از ۱۵۶ دستگاه انواع موتورسیکلت و خودروی متخلف نیز در این طرح توقیف شدند.

سرهنگ مفخمی همچنین به پلمب بیش از ۱۸ واحد صنفی متخلف در این طرح اشاره کرد و افزود: بی شک رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان و هم استانی‌های عزیز مازندرانی نقش مؤثری در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد.

" کرمانی" رئیس دادگستری شهرستان محمودآباد نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان، ضمن قدردانی از اقدامات و عملکرد پلیس در طرح ارتقا امنیت اجتماعی، گفت: بی شک اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی نقش مؤثری در کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت در جامعه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟