به گزارش رکنا، مرد 52 ساله 8 سال پیش اگر می دانست دخالت او در زندگی برادرزنش به هر دلیلی باعث خشونت بالا و در نهایت منجر به مرگ خویشاوندش می شود شاید هیچ وقت این کار را انجام نمی داد تا او 8 سال از بهترین روزهای زندگی اش را پشت میله های زندان بگذراند و موهایش را به جای سفید کردن در راه خانواده اش در زندان سفید کند و از طرفی دیگر با مرگ برادر همسرش یک عمر با عذاب وجدان زندگی کند و نتواند با همسر و خانواده اش چشم در چشم شود. اضطراب و استرس کشنده رفتن بالای چوبه دار خود حکایت دیگری دارد.

هر چند با پیگیری های مسئولان قضایی این مرد از مرگ نجات یافت اما ماجرای او می تواند درس عبرتی باشد برای آنانی که نمی توانند بر خشم خود مسلط شوند. دادستان عمومی و انقلاب بجنورد در این باره گفت: در نتیجه تلاش‌های به عمل آمده از سوی شورای حل اختلاف و مسئولان قضایی، یک فقره پرونده قتل عمد در شهرستان بجنورد به سازش و مصالحه انجامید.

«مسلم محمد یاران» با بیان این که این قتل در پی خشم آنی رخ داد، افزود: با وجود تالم و تاثر خاطر و غم و اندوه فراوان اولیای دم، بار دیگر اراده خانواده مقتول در گذشت تجلی و تبلور یافت و این گذشت باعث شد اعضای داغ دیده این خانواده با قبول پیشنهاد مصالحه از حقوق قانونی خویش چشم پوشی کنند. به گفته این مقام قضایی، اعضای خانواده مقتول با این کار باقیات صالحاتی در دنیا و آخرت برای خود به یادگار گذاشتند و برگ زرینی را در کارنامه اعمال خود به ثبت رساندند. وی تصریح کرد: با این بخشش برای متهم به قتل فرصت دیگری به منظور خودسازی و اصلاح رفتار و کردارش در پیش روی او و خانواده‌اش قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490667 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟