از دو ماه پیش پرونده سرقت های مشابهی توسط یک زن خدمتکار از خانه های لاکچری تهرانی پیش روی ماموران کلانتری یوسف آباد قرار گرفت.

پلیس در بررسی های تخصصی پی برد که در همه سرقت ها زنی به نام ثریا که آگهی نظافت در اینترنت داشت وقتی برای نظافت به خانه های اعیانی می رفت دست به سرقت های طلایی می زد.

خیلی زود 17 آدرس متفاوت از ثریا به دست آمد که در هیچ کدام از آن ها زندگی نمی کرد و بررسی ها فاش کرد این زن خیلی حرفه ای به سرقت های سریالی اش ادامه می دهد.

یک فیلم نشان می داد ثریا در خانه ها به سراغ اتاق خواب می رفت و طلاها و محتویات گاو صندوق ها را به سرقت می برد. بعد از آخرین سرقت که گوشی همراه یک شرکت خصوصی بود ماموران توانستند خانه ثریا را شناسایی کنند و همین کافی بود تا اونزد همسر و بچه هایش دستگیر شود.

ثریا در بازجویی ها گفت: بیش از سه ماه بود که از زندان آزاد شده بودم و با توجه به این که در زندان برای آزاد شدن مجبور به قرض گرفتن از مردم شده بودم و باید همه آن پول ها را پس می دادم، تصمیم گرفتم سی میلیون تومان سرقت کنم و به فردی که آن پول را به من قرض داده بود پس بدهم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 489702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟