به گزارش رکنا ، علیرضا حسن‌پور در همدان از از جریمه 3 میلیارد ریالی قاچاقچیان لوازم خانگی در همدان خبر داد و اظهار کرد: دو فرد قاچاقچی هر کدام به صورت جدا مقادیری لوازم خانگی را به سمت استان‌های غربی حمل می‌کردند که در همدان به دام افتادند.

وی بیان کرد: لوازم خانگی توقیف شده شامل یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون ال ای دی و ظروف سرامیکی به ارزش 2 میلیارد و 971 میلیون و 644 هزار و 033 ریال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان مستقر در گلوگاه شهید زارعی پس از اجرای تشریفات قانونی علاوه برضبط کالا به نفع دولت متهمین را به پرداخت 2 میلیارد و 970 میلیون و 520 هزار و 909 ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرده است.

وی با اشاره به اینکه کالاهای مورد نظر با دو خودرو کامیون و وانت کشف و به نفع دولت ضبط شدند افزود: خودروی وانت نیز به نفع دولت ضبط شد.

حسن‌پور با بیان مردم می‌توانند ما را در شناسایی متخلفان یاری کنند گفت: تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارشات مردم است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟