به گزارش رکنا، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی اعلام شکایت حراست یکی از دانشگاه های شمال غرب کشور مبنی بر جعل مدرک کارشناسی پرستاری آن دستگاه از سوی یک خانم و ارائه آن به بیمارستان ها و مراکز درمانی این استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: در تحقیقات اولیه کارشناسان مشخص شد که مدتی است متهم در یکی از مراکز درمانی استان البرز با ارائه مدرک جعلی به عنوان پرستار مشغول به فعالیت بوده و در حال حاضر در هیچ مرکز درمانی فعالیت ندارد.

وی با بیان اینکه در بررسی های تکمیلی پلیس متهم شناسایی شد، مطرح کرد: وی اخیراً به یکی از مراکز درمانی البرز مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم و ارائه مدارک قصد شروع بکار در بیمارستان را داشت که با تلاش کادر مرکز درمانی به محض حضور در بیمارستان دستگیر شد.

نادربیگی اظهار کرد: متهم در بازجویی های اولیه اعتراف کرد که مدرک تحصیلی را به مبلغ ۵۰ میلیون ریال خریداری و در برخی مراکز درمانی کرج به عنوان پرستار در بخش های مختلف فعالیت کرده است؛ وی به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 488804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟