به گزارش رکنا، وجید خاصی پور  اظهار کرد: طی چند ماه گذشته سرقت‌هایی از برخی اماکن ورزشی شهرستان شده که این اقدام بسیار تأسف بار است.

وی با بیان اینکه در این مدت بیشترین سرقت از زمین ورزشی روستای قره سو از توابع بخش لوندویل شده است، ادامه داد: بخش وسیعی از فنس دور زمین فوتبال این روستا به همراه دروازه‌ها به سرقت رفته که برآورد اولیه خسارت وارده، رقمی در حدود ۱۰۰ میلیون ریال است.

وی افزود: در این مدت خسارت‌هایی هم از این طریق در سایر تأسیسات ورزشی شهر لوندویل، روستای سیبلی و استادیوم وحدت آستارا داشته ایم.

خاصی پور در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حضور نیروی انتظامی در این خصوص و پیگیری پرونده مذکور، خاطر نشان کرد: مظنونین شناسایی و معرفی شده اند و هم اکنون موضوع در دستگاه‌های ذیربط در حال رسیدگی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا، در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه عملیات احداث اماکن ورزشی اعم از اخذ مصوبه و مجوز احداث، تأمین اعتبار، جذب اعتبار، تکمیل زیرساخت‌ها، تجهیز اماکن و سایر اقدامات، سختی‌ها و مشکلات خود را دارد، گفت: وارد شدن خسارت به بخش ورزش شهرستان جبران ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۳۵۰۰ ورزشکار در قالب ۳۵ هیأت ورزشی در شهرستان ساماندهی شده و فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: بخش وسیعی از این استعدادها و ورزشکاران از زمین‌های ورزشی روستایی شناسایی و رشد کرده اند که اقداماتی از این دست، همه طرح‌ها و برنامه‌ها را بر باد می‌دهد.

وحید خاصی پور در پایان اضافه کرد: دهیاری‌ها و روستاییان و خانوارهایی را که در جوار اماکن ورزشی زندگی می‌کنند باید در تعامل با مباحث فرهنگی و ورزشی و در راستای اعتلای سلامت محله و محیط زندگی خود و فرزندانشان، نگهبان و حافظ این اماکن باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 488522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟