کشف 381 کیلوگرم تریاک از دو تبعه خارجی سمنان

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالله حسنی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر یک گروه قاچاقچی در استان شناسایی شدند، ابراز داشت: در پی چند ماه تلاش و پیگیری‌های خاص اطلاعاتی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، سوداگران مرگ قصد انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از شرق به مرکز کشور رادارند.

وی افزود: با هماهنگی لازم قضائی و تعامل هدفمند با پلیس سیستان و بلوچستان برای دستگیری عاملان قاچاق مواد مخدر و کشف این محموله تیم‌های عملیاتی به مسیر تردد قاچاقچیان در شهرستان ایرانشهر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان در ادامه ابراز داشت: با هدایت لحظه‌به‌لحظه از سوی پلیس سمنان نیسان حامل محموله شناسایی و عملیات توقف خودرو و دستگیری سوداگران مرگ آغاز شد.

حسنی به تیراندازی قاچاقچیان به سمت پلیس و فرار آن‌ها از صحنه عملیات اشاره و اضافه کرد: پلیس بی‌درنگ با اجرای طرح مهار، خودروی مورد نظر متوقف و عاملان انتقال این محموله که دو تبعه خارجی بودند را دستگیر کرد.

وی افزود: از این دو تبعه خارجی علاوه بر کشف ۳۸۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد زیادی فشنگ نیز شناسایی و ضبط شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 487477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟