سرقت 15 هزاردلاری از یک مشتری بانک در اصفهان

به گزارش رکنا ، سرهنگ" حسین ترکیان"سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف مبلغ ۱۵ هزار دلار از وی توسط ۳ فرد ناشناس موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: فرد شاکی در تحقیقات پلیس عنوان کرد پس از خرید مبلغ مذکور در یکی از بانک‌های عامل شهر اصفهان سوار خودروی خود شدم که همان لحظه ۳ نفر وارد خودرو شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت دلار‌ها کرده و متواری شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: با اظهارات شاکی، در این زمینه تحقیقات میدانی و تخصصی به صورت ویژه انجام و در نهایت مشخص شد سارقان یک تیم ۳ نفره هستند که به بهانه خرید وفروش عمده دلار در کنار صرافی‌ها و بانک‌های عامل حضور یافته و اقدام به شناسایی و تعقیب و مراقبت خریداران ارز کرده و در یک لحظه از وی سرقت می‌کنند.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: سرانجام با اقدامات ویژه کارآگاهان مخفیگاه سارقان در یکی از شهرستان‌های تابعه استان اصفهان شناسایی وهر ۳ نفر به همراه مالخر پرونده در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از کشف مبلغ ۴ هزار و ۵۰۰ دلار مسروقه در مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اقرار صریح سارقان به بزه انتسابی در این خصوص پرونده تشکیل و همگی جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 487151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟