به گزارش رکنا،  جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۱۰ تن لوله و ۳۰۰ کیلوگرم کابل و سیم برق سرقتی در شهرستان امیدیه و بیش از چهار میلیارد ریال کالای قاچاق در هندیجان توسط ماموران انتظامی کشف و ضبط شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد صالحی بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوله و اتصالات و سیم برق از شرکت هی دولتی در امیدیه، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری مرکزی امیدیه با انجام تحقیقات گسترده اطلاعاتی، یک انبار محل دپوی کالاهای سرقتی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در بازرسی از محل مذکور تعداد ۶۹ عدد انواع لوله فلزی انتقال نفت به وزن ۱۰ تن و ۳۰۰ کیلو گرم کابل و سیم برق سرقتی کشف کردند.

سرهنگ صالحی ادامه داد: انبار مذکور تا اطلاع ثانوی تعطیل و در این خصوص یک متهم دستگیر، و یک خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: سه محموله کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد و یکصد میلیون ریال در شهرستان هندیجان کشف و ضبط شد.

سردار حیدر عباس بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، مأموران پلیس آگاهی مستقر در ایست و بازرسی امامزاده عبدا… شهرستان هندیجان با همکاری مأموران انتظامی این ایستگاه هنگام بازرسی به سه خودرو وانت تندر، وانت پراید و یک خودروی سواری پژو مشکوک شدند که پس از رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علایم هشدار دهنده و در نهایت با شلیک چند گلوله هوایی، خودروهای مورد نظر را که قصد فرار داشتند متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از بار خودروهای توقیفی، پنج دستگاه کولر گازی ۲۴ هزار مارک زانتی، تعداد ۲۵ ثوب پوشاک، یک دستگاه لیزر مو به همراه ۳۰۹ عدد لوازم جانبی و اتصالات دستگاه مذکور کشف شد.

سردار عباس زاده ادامه داد: در این راستا سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی بیان کرد: سودجویان و مخلان اقتصاد داخلی باید بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سودجویان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

پیش از این نیز در ۲۹ خردادماه فرمانده انتظامی خوزستان از کشف چهار محموله قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال در شهرستان هندیجان خبر داده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 487010 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟