کشف یک تن و ۸۹۹ کیلو مواد افیونی در "هیرمند"

 به گزارش رکنا، سردار"احمد طاهری" گفت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان از مناطق مرزی به حوزه استحفاظی شهرستان هیرمند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان هیرمند با همکاری تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند ظهر روز گذشته مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن‌ها را زمین گیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی در پاک سازی منطقه، یک تن و ۷۹۸ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک، ۶۷ کیلوگرم هروئین و ۳۳ کیلو و ۹۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باند‌های قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود؛ چراکه چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟