به گزارش رکنا، سرهنگ علی جمالی، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام  گفت: کلاهبرداران برای خالی کردن حساب‌های بانکی شهروندان با ارسال پیامک و یا تماس تلفنی اعلام می‌کنند که از طرف نهادهای مختلف از جمله وزارتخانه‌ها، صداوسیما، و... با طرح موضوعاتی همچون برنده شدن در مسابقات و ارتقاء سیم کارت اعلام می‌کنند که برنده جایزه نقدی شده و برای دریافت آن باید به دستگاه عابر بانک مراجعه کرده و سپس با ترفندهای مختلف حساب بانکی شهروندان را خالی می‌کنند.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم به هیچ وجه به چنین پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی توجه نکنند و در صورت مشاهده چنین مواردی بدون هیچ‌گونه اقدامی یا ارسال اطلاعات بانکی سریعاً با پلیس فتا ارتباط برقرار کرده و از مشاوره‌های کارشناسان پلیس فتا بهره‌مند شوند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان در پایان اضافه کرد: پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام به‌صورت شبانه روزی از طریق وب سایت www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی و یا با شماره تلفن‌های 6-21821133-084 به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات‌رسانی و پاسخگویی به شهروندان گرامی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟