به گزارش رکنا، سرهنگ علی زنگنه، فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در شهرستان رزن، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات تخصصی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، یک سارق سیم برق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند، همچنین ۲ سارق منزل و اماکن خصوصی توسط مأموران انتظامی شهرستان دستگیر و در مجموع ۳ فقره سرقت نیز کشف شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در مأموریتی دیگر و در پی کسب خبری مبنی بر فروش دارو‌های غیرمجاز در یکی از بخش‌های شهرستان رزن، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

زنگنه اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی فردی در این زمینه شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی در بازرسی از محل فعالیت وی، ۳ هزار و ۵۶۵ عدد انواع قرص و ۴۰ بسته پودر تقویت کننده غیرمجاز کشف و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از کشف ۳ موتور سیکلت سرقتی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی بخش سردرود شهرستان رزن با انجام کار اطلاعاتی دقیق و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، مخفیگاه ۳ سارق و مالخر در یکی از روستا‌های این بخش را شناسایی کردند.

وی افزود: در این راستا و در سه عملیات جداگانه، ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال کشف و ۳ مالخر و سارق نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

 زنگنه در پایان با اشاره به اینکه برخورد با سارقان وسایل نقلیه و خریداران اموال سرقتی یکی از مهمترین اولویت‌های کاری پلیس است، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟