به گزارش رکنا، علیرضا شمس عصر سه شنبه درخصوص قطع درختان مجاور سالن ورزشی شهید گلعباسی و بوستان جوان ورامین در جمع خبرنگاران گفت: دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان ورامین به محض اطلاع یافتن از موضوع قطع درختان در مجاورت سالن شهید گلعابسی، دستورات اولیه جهت بررسی موضوع را صادر کرد.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص گردید، زمین مورد نظری که در آن درختان قطع شده، به منظور احداث پروژه ورزشی، برابر قرارداد منعقده از سوی شهرداری در اختیار پیمانکار قرار گرفته و شهرداری قبل از هر گونه انجام عملیات اجرایی، طبق نامه رسمی در مورخه چهارم تیرماه سال ۹۸، به پیمانکار پروژه به صورت کتبی و شفاهی اعلام و ابلاغ می دارد که با توجه به وجود اشجار در محل اجرای عملیات، ضروری است پس از اخذ مجور از کمیسیون قطع اشجار شهرداری، با هماهنگی ناظر مربوطه، نسبت به عملیات اجرایی اقدام نماید.

شمس تصریح کرد: پیمانکار این پروژه بدون توجه به اخطارهای شفاهی و کتبی شهرداری، به یکباره در مورخ ششم تیرماه سال جاری رأساَ و بدون اطلاع شهرداری اقدام به شروع عملیات اجرایی گودبرداری و خارج کردن درختان می نماید که شهرداری نیز به محض اطلاع از این اقدام، در همان روز اقدام غیر قانونی پیمانکار در قطع اشجار را به صورت کتبی به وی اعلام و عواقب ناشی از این اقدام را متذکر می گردد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین: در حال حاضر پرونده ای در این خصوص در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ورامین تشکیل و یکی از متهمین نیز در بازداشت به سر برده و برای دیگر متهم این پرونده نیز حکم جلب صادرشده است.

وی با تأکید بر رسیدگی قاطع و سریع دادستانی شهرستان ورامین به این پرونده اظهار داشت: دادستانی قاطعانه با متعرضین به حقوق عامه، انفال و بیت المال برخورد خواهد کرد.

شمس تصریح کرد: با دستور دادستانی، از ادامه عملیات اجرایی این پروژه تا تعیین تکلیف نهایی جلوگیری به عمل آمده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟