حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: دستگاه قضایی استان مازندران هیچ گونه مماشاتی با مجرمین و تبهکاران حوزه صنعت آب و برق ندارد.

 رئیس کل دادگستری استان مازندران در جمع اعضای شورای هماهنگی وزارت نیرو در استان مازندران، حوزه آب و برق را دو بخش مهم در توسعه امینت و عمران استان برشمرد و با بیان اینکه بحث پیشگیری باید در اولویت اقدامات مدیران صنعت آب و برق قرار گیرد، افزود: حفاظت و صیانت از تاسیسات و خطوط این صنعت باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

رئیس شورای قضایی مازندران با بیان اینکه قانون باید توسط مدیران صنعت آب و برق و زیرمجموعه رعایت شود، خاطرنشان کرد: مدیران صنعت آب و برق مجال اقدام به افرادی که با دور زدن قانون، مرتکب جرم می‌شوند را ندهند و در صورتی که امر پیشگیری از وقوع جرم موثر واقع نشد طبق قانون، بلافاصله جرم واقع شده در مجموعه خود را همراه با مستندات به دادستان شهرستان‌ها گزارش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری سیل اخیر در استان، بر عدم ساخت و ساز در بستر و حریم رودخانه‌ها تاکید کرد و افزود: برخورد با متخلفین حریم رودخانه و دریا در اولویت اقدامات دادگستری مازندران قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان در حوزه پیشگیری و صیانت از صنعت آب و برق در مازندران با متخلفان برخورد جدی خواهد داشت.

لازم به ذکر است مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران، مدیرعامل آبفای مازندران و دیگر اعضای شورای هماهنگی وزارت نیرو در مازندران در این جلسه حضور داشتند.

تصویب ۳۴ مصوبه در راستای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از اراضی ملی و دولتی/ سه هزار و ۸۷۵ مورد رای جایگزین حبس طی سال گذشته صادر شد

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟