پلمب نمایشگاه‌های خرید و فروش خودرو فاقد مجوز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ گفت: در راستای اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی زراعی و باغ‌ها و همچنین اجرای احکام قطعی در این رابطه، به میزان ۷۷/۵ هکتار از اراضی کشاورزی به وضع سابق اعاده شده است.

حیدر جعفری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ در تشریح اقدامات پیشگیرانه انجام شده اذعان کرد: به منظور اتخاذ تصمیمات لازم برای پیشگیری از وقوع تصادفات درون شهری و جاده‌ای مقرر شد نیروی انتظامی نواقص و پیشنهادات لازم را در اسرع وقت ارائه کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ در ادامه اظهارات خود در خصوص نمایشگاه‌های خودرو غیرمجاز بیان کرد: با عنایت به وصول اخبار متعددی مبنی بر اینکه نمایشگاه‌های خرید و فروش خودرو فاقد مجوز فعالیت در سطح شهرستان، با شگرد‌ها و حربه‌های جدید اقدام به کلاهبرداری از مالکان و فروشندگان خودرو می‌نمایند که این امر موجب بروز نارضایتی و نگرانی در بین شهروندان گردیده است؛ در این خصوص اتاق اصناف با هماهنگی دادستانی و همکاری نیروی انتظامی ضمن بازرسی دقیق از نمایشگاه‌های موصوف، اماکن فاقد مجوز فعالیت وفق ضوابط و مقررات پلمب و از فعالیت آنان جلوگیری شد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از وقوع ساخت و ساز غیرمجاز و حفظ منابع آب‌های زیرزمینی و همچنین جلوگیری از تصرفات مراتع ملی بیان کرد: در این راستا نسبت به تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان و همچنین حفظ منابع آب‌های زیرزمینی اقدام شد.

جعفری خاطرنشان کرد: مقرر شد اداره جهادکشاورزی با همکاری نیروی انتظامی و ادارات خدمات رسان به صورت منظم و به صورت هفتگی و مشخصا در روز‌های سه شنبه هر هفته نسبت به اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی، زراعی و باغ‌ها به صورت گسترده اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: در راستای اعمال تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی زراعی و باغ‌ها و همچنین اجرای احکام قطعی در این رابطه، به میزان ۷۷/۵ هکتار از اراضی کشاورزی به وضع سابق اعاده شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 486006 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟