رئیس پلیس فتا استان در خصوص شگرد جدید کلاهبرداران از طریق سایت های کاربر محور تحت عنوان رهن و اجاره خانه هشدار داد.

سرهنگ "حبیب الله رجبلی" گفت: اخیراً پرونده‌هایی به این پلیس ارجاع شده که در آن برخی از شهروندان جهت تهیه مسکن به سایت های کاربر محور مراجعه کرده و برای رهن و اجاره منزل خود با آگهی هایی روبرو شده اند که قیمت های ارائه شده در آن آگهی ها، کمتر از قیمت واقعی در بازار مسکن می باشد .

وی ادامه داد : کلاهبرداران با عناوینی چون " اگر خواهان این خانه هستید پس تا قبل از اینکه به دیگری قول اجاره داده شود ، مبلغ ..... به حساب ..... پرداخت نمایید " سعی در به دام انداختن قربانیان خود دارند و پس از دریافت وجه واریزی ، به هیچ وجه جوابگوی تلفن خود نمی باشند .

سرهنگ رجبلی از شهروندان درخواست کرد که به هیچ وجه فریب افراد کلاهبردار را نخورده و از پرداخت هر گونه وجه تا قبل از دریافت کامل جنس و یا انجام کامل تعهد شخص فروشنده خودداری کنند .

رئیس پلیس فتا فارس در پایان با اشاره به قابلیت های سایت پلیس فتا آن را پل ارتباطی با شهروندان خواند و گفت: پلیس فتا از خانواده های محترم درخواست می کند در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی یا با شماره تلفن 07121827804 گزارش کنند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟