سرهنگ مجید حسینی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل خالی از سکنه در شهرستان بندرانزلی، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پلیس با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی یک متهم در این پرونده‌ها‌ شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی متهم را در محل کارش دستگیر کرده و در بازرسی از محل دستگیری وی وسایل سرقتی از قبیل شیرآلات، یک تخته فرش، چندین پمپ آب و درب و پنجره دوجداره و یک موتور یخچال کشف کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به هویت 2سارق و 2 مالخر اعتراف کرد، گفت: سارقان و مالخرها در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

حسینی با بیان اینکه سارقان در بررسی فنی پلیس به 18 فقره سرقت منازل خالی از سکنه اعتراف کردند، تصریح کرد: این سارقان با شناسایی منازل خالی از سکنه با سنگ فرز و ابزار برشکاری اقدام به بریدن درب و پنجره و وسایل منزل می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در پایان با بیان اینکه سارقان 35،38 و 53 ساله سابقه دار بوده و به همراه 2مالخر 23 و 25ساله با تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست، حفاظت فیزیکی منازل خود را با نصب حفاظ و دوربین تجهیز کرده و از رها کردن منزل بدون سرکشی و کنترل خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟