سردار علی‌اکبر جاویدان ظهر امروز پنج شنبه در مصاحبه خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول ۱۰ روز اخیر پلیس آگاهی استان کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی و کنترل سارقان سابقه‌دار در چند مرحله عملیات توانست ۱۰ باند سرقت را شناسایی کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در این رابطه پلیس آگاهی توانست ۴۶ نفر دستگیر کند که ۳۸ نفر آنها سارق و ۸ نفر مالخر اموال مسروقه هستند.

وی بیان داشت: نقش افراد مالخر کمتر از نقش سارقین نیست چراکه تسهیل دهنده در فروش اموال مسروقه هستند و این افراد تحویل مقامات قضایی داده شد اند

سردار جاویدان تصریح کرد: یک باند که از خودروی خارجی استفاده می کرد در استان‌های شمالی کشور هم در سرقت های کلان فعالیت داشته است.

این مقام انتظامی ارزش اموال مسروقه کشف شده را ۵۲ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این سرقت ها ۶ دستگاه خودرو کشف شده که دو دستگاه سرقتی و ۴ دستگاه مربوط به خود سارقین است.

وی خاطر نشان کرد: پلیس همواره اهتمام لازم را در این حوزه داشته و خواهد داشت و اجازه نخواهیم داد حریم خصوصی مردم مورد تعرض قرار بگیرد و فلسفه حضور پلیس به عنوان خادمین مردم وظیفه تامین نظم و امنیت را بر عهده دارد.

رییس پلیس استان کرمانشاه به مردم توصیه کرد وسایل ارزشی از جمله اوراق بهادار طلاجات و… را به صندوق امانات بسپارند و آنها را در منازل نگهداری نکنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره بیدار و هشیار است، گفت: مردم می توانند هر گونه رفتار مشکوکی را با شماره گیری سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟