رضا زارعی  از دستگیری سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره در همدان خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد شیرآلات و کالکتور از ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهر رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: سارقان با نفوذ به داخل ساختمان اقدام به سرقت جعبه تقسیم کالکتورهای پکیج و شیرآلات مربوطه می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان بیان کرد: این اتفاق باعث بروز خسارت‌های زیادی به ساختمان‌ها می‌شد و با توجه به سریالی شدن سرقت‌ها و شیوه و شگردی تازه در سطح شهرستان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بازدید از محل‌های سرقت و اطراف آنها و ارائه آموزش‌های لازم به عوامل تجسس و توجیه و آموزش به شاکیان و مالکان ساختمان‌های در حال ساخت، عوامل پلیس موفق به شناسایی و دستگیری یکی از سارقان سابقه‌دار با به کارگیری شگردهای پلیسی حین جابجایی کالکتورهای مسروقه شدند.

زارعی تصریح کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی، این فرد به 21 فقره سرقت شیر آلات و کالکتورهای ساختمان نیمه کاره در سطح شهر همدان اعتراف کرد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی اظهار کرد با خودروی پژو 405 متعلق به پدرش، خود را به ساختمان‌های نیمه کاره می‌رسانده و در مواردی که ساختمان دارای نگهبان بوده در ساعات استراحت نگهبان اقدام به سرقت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان خاطرنشان کرد: متهم تمام شیرآلات و کالکتورهای مسروقه را به یکی از خریداران اموال مسروقه به هویت معلوم می‌فروخته است.

وی یادآور شد: با هماهنگی مقام قضایی، خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و به خرید اموال مسروقه اقرار کرد.

زارعی در پایان اظهار کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به دادسرا منتقل و با قرار صادره روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟