به گزارش رکنا ، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به وقوع چند فقره سرقت خودرو در برخی مناطق شهرستان اندیمشک گفت: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان اندیمشک قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اندیمشک با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی باند ۵ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو که ۳ نفر از آنان در شهرستان اندیمشک و ۲ نفر دیگر در شهرستان‌های رامشیر و رامهرمز مخفی شده بودند را شناسایی کرده و پس از هماهنگی و اخذ نیابت قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۲ دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو پژو پارس در شهرستان اندیمشک، یک دستگاه پژو پارس در شهرستان اهواز، یک دستگاه خودرو نیسان در شهرستان دزفول و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک دستگاه هوا برش مختص اوراق کردن خودرو و تعدادی مدارک و پلاک جعلی از قبیل گواهینامه رانندگی، کارت شناسایی خودرو و موتورسیکلت و پلاک جعلی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه سارقان دستگیر شده تاکنون به ۷ فقره سرقت در شهرستان‌های اهواز، اندیمشک، دزفول و شوشتر اعتراف کردند، اظهار داشت: تحقیقات جهت کشف سایر جرایم احتمالی از متهمان دستگیر شده همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟