سرهنگ محمد غلامی با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی در سطح شهرستان بجنورد اقدام به نگهداری و توزیع مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر می‌کنند، بلافاصله موضوع با جدیت تمام در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه، مأموران در ابتدا اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را در این زمینه شروع کردند، افزود: با شناسایی این سوداگران، مأموران بلافاصله وارد عمل شده و نهایتاً در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ سوداگر مرگ را که در قالب یک باند در امر مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه در بازرسی از خودروهای سواری که توسط این افراد برای حمل و توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد مقدار ۱۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ضبط شد، تصریح کرد: در این رابطه ۳ دستگاه خودرو سواری سمند، پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پراید نیز توقیف و به پارکینگ انتقال شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: هدف پلیس برقراری امنیت و آرامش در جامعه است و چنانچه افرادی بخواهند تحت هر شرایطی سلامت، امنیت و آرامش افراد جامعه را به خطر بی اندازند قطعاً با برخورد قاطع پلیس روبرو خواهند شد.

سرهنگ غلامی در پایان پل ارتباطی ۱۱۰ را به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار در حوزه‌های مختلف دانست و از مردم عزیز خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با این سامانه به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟