حامد تقی بگلو اظهار کرد: محیط‌بانان با برگزاری گشت‌های مستمر هر گونه تحرکات شکارچیان غیر مجاز در شهرستان ایجرود را رصد می‌کنند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه شب گذشته تیم گشت و کنترل بازدیدی از منطقه داشته است، اضافه کرد: در این بازدید مشاهده شد صیادان در بخشی از سد گلابر مشغول چراغ‌کشی برای انجام صید غیر مجاز هستند.

وی با بیان اینکه در جریان این موضوع چهار متخلف صید ماهی در سد گلابر دستگیر شدند، افزود: از این افراد 500 متر تور، ادوات صید و 19 قطعه ماهی کشف و ضبط شده است.

تقی‌بگلو خاطر نشان کرد: متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ایجرود با اشاره به کمبود نیرو در بحث‌های حفاظتی عنوان کرد: با این وجود با افزایش گشت کمبودها جبران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طول سال تخلفاتی در منطقه اتفاق روی می‌دهد، گفت: با این وجود هر زمان ماموران یگان حفاظت از موضوع تخلف شکارچیان اطلاع پیدا کنند، بلافاصله در محل حاضر می‌شوند.

تقی‌بگلو با بیان اینکه شهرستان ایجرود منطقه آزاد بوده و فاقد مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع است، افزود: سد گلابر یک از محل‌هایی است که تخلفات در آن انجام می‌شود که این موضوع به دلیل وجود ماهی در سد و حضور پرندگان مهاجر و ساکن در منطقه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟