به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده فرمانده انتظامی خواف گفت: شهروندان سرمایه‌های اجتماعی پلیس هستند که با ایفای نقش حساس مسئولیت‌ها و تکالیف مهمی که بر دوش دارند پشتیبان محور تولید برقراری و پایداری نظم و امنیت محسوب می‌شوند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه نظم و امنیت این شهرستان به واسطه پشتیبانی و همکاری‌های گسترده‌ای که مردم با خادمان نظم و امنیت و پلیس خدمتگذار دارند هم اینک مطلوب و شایسته است.
فرمانده انتظامی خواف گفت: بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان کم رنگ هستند و خوشبختانه با هوشیاری و همراهی مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان در بسیاری از جرایم کاهش وقوع را شاهد بوده ایم.
حسینعلی زاده افزود: در زمینه کشفیات مواد مخدر نیز با توجه به موقعیت خواف محموله‌های مواد افیونی که به استان‌های جنوبی کشور از این مسیر به خراسان رضوی و به مقصد مشهد و استان‌های شمالی کشور قاچاق می‌شوند کشف و مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد افیونی ادامه دارد.
وی تصریح کرد: جان برکفان مبارزه با مواد مخدر خواف از ابتدای امسال تاکنون ۳۷۱ کیلوگرم تریاک، ۵۲کیلو گرم هروئین، ۱۶ کیلوگرم حشیش و مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف و سوداگران مرگ را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 483334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟