تکذیب اخراج دانش آموزانی که در مدارس آهنگ خواندند

به گزارش رکنا ، سید حمایت میرزاده با اشاره به ارسال پیامکی از طرف مدرسه مبنی بر اخراج دانش آموزانی که در مدارس آهنگ خوانده و تصاویر آن در فضای مجازی پخش شد برای اولیاء این دانش آموزان، گفت: این موضوع نمی‌تواند صحت داشته باشد و در این ارتباط نیز هیچ گزارش و شکایتی از سوی اولیاء دانش آموزان به کمیسیون آموزش واصل نشده است.
نماینده مردم گرمی مغان در مجلس با بیان اینکه قطعا در جریان پخش این کلیپ‌ها، دانش آموزان به عنوان آخرین مقصر کمترین سهم را داشته‌اند؛ افزود: تاکنون در این رابطه هیچ گزارش مستندی وجود ندارد و فقط برخی اخبار آن هم در فضای مجازی مبنی بر عدم ثبت نام این گروه از دانش آموزان در سال تحصیلی جدید منتشر شده که صحت آن زیر سئوال است.
وی تصریح کرد: اگر دانش آموزی را در نزدیک‌ترین مدرسه به منزلش به چنین دلیلی یا موارد مشابه آن ثبت نام نمی‌کنند، اولیا می‌توانند با مراجعه به آموزش و پرورش منطقه مشکل خود را مطرح و قطعا به مسئله آن‌‎ها رسیدگی خواهد شد. چنانچه باز هم مشکلشان حل نشد می‌توانند مسئله خود را به صورت مستند به کمیسیون آموزش ارائه تا کمیسیون مستقیما وارد عمل و مشکل آن‌ها را حل کند.
دستوری از بالا برای ثبت نام نکردن این دانش آموزان صادر نشده است
میرزاده با یادآوری اینکه نگاه به این دانش آموزان باید پدرانه باشد و به هیچ عنوان نمی‌توان پذیرفت که در وزارت آموزش و پرورش دستوری از بالا برای تغییر مدارس این دانش آموزان صادر شده است، گفت: اگر قرار به برخورد تنبیهی باشد باید با مسئولان و مدیران مدارس برخورد صورت گیرد که اجازه چنین رفتارهایی را داده‌اند؛ این دانش آموزان فرزندان خود ما هستند.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: حتی اگر در یک مدرسه، فقط در یک مورد چنین برخوردی صورت گرفته به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و آموزش و پرورش باید در صورت روی دادن حتی یک مورد به این مسئله رسیدگی کند.
اخیراً پیامکی در فضای مجازی مبنی بر اخراج دانش آموزانی که در مدارس آهنگ خوانده و کلیپ آن در فضای مجازی پخش شده، منتشر شده است که اولیای این دانش آموزان در زمان اخذ کارنامه پرونده فرزند خود را جهت ثبت نام در مدرسه دیگر تحویل بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟