به گزارش رکنا ، یعقوب مهیای رئیس گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های دریافتی مبنی بر تخلف یک واحد فروشگاهی در جنوب تهران با حضور دستگاه نظارتی به این مکان مراجعه کردیم.
وی گفت: در بازدیدی که از این فروشگاه داشتیم متوجه شدیم که این فروشگاه برنج‌های پاکستانی را به‌جای برنج درجه‌یک ایرانی به فروش رسانده است.
رئیس گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: این واحد متخلف برنج‌های پاکستانی که قیمت واقعی‌شان کیلویی 6 هزار و 500 تومان است را با عنوان برنج درجه‌یک ایرانی به قیمت هر کیلو 15 هزار تومان عرضه کرده است، بنابراین تخلف و تقلب صورت گرفته محرز است. 
مهیای در ادامه با بیان اینکه مقدار برنج‌های تقلبی کشف‌شده یک‌تن و 620 کیلوگرم است، تصریح کرد: ارزش ریالی تخلف اولیه این واحد فروشگاهی 137 میلیون ریال است.
وی افزود: پرونده تخلف این فروشگاه پس از تنظیم گزارش‌های مربوطه برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ارسال شد.
رئیس گشت مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در پایان با هشدار به فروشندگان و عرضه‌کنندگان کالا و اجناس خاطرنشان کرد: فروشندگان و عرضه‌کنندگان کالا و اجناس قبل از اینکه کالایی را در معرض فروش قرار دهند از کیفیت و اصالت اجناس اطمینان لازم را داشته باشند تا دچار این‌گونه تخلفات نشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟