به گزارش رکنا ، سرهنگ یوسف سپهوند، جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری وکیل قلابی با ۱۲ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان در اراک خبر داد و گفت: در پی اعلام گزارش‌هایی از فعالیت‌های غیرقانونی فردی تحت عنوان وکیل دادگستری در سطح شهرستان اراک و اعلام گزارش‌هایی از کلاهبرداری‌های متعدد این فرد، بررسی تخصصی موضوع به پلیس امنیت عمومی استان ارجاع شد.
وی افزود: در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس، مشخص شد که این فرد با جعل عنوان وکیل، با شناسایی افراد دارای مشکل به روش‌های مختلف برای مرتفع کردن موانع کاریشان، مبالغی از آنان دریافت کرده و دیگر پاسخگوی مراجعه کنندگان خود نیست.
سپهوند ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه روزی ماموران انتظامی، این فرد شناسایی و اسناد و مدارکی در خصوص کلاهبرداری‌های متعدد او از شهروندان اراکی به دست آمد.
وی اضافه کرد: سرانجام با مراقبت‌های نامحسوس پلیس، متهم در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اعترافات فرد دستگیر شده به ۱۲ فقره کلاهبرداری گفت: این فرد با جعل عنوان وکیل در حدود ۸۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود که با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟