سردار علی آزادی روز پنجشنبه اظهار داشت: در جریان اجرای طرح کنترل صنوف و مبارزه با مالخرها این تعداد سارق دستگیر و ۹۰ فقره سرقت کشف شد.
وی اضافه کرد: پنج دستگاه خودرو، ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۴۱ فقره قطعات خودرو، هفت فقره سرقت اموال منزل و چهار دستگاه موتورسیکلت، سرقت های کشف شده در جریان این طرح است.
سردار آزادی از کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در کامیاران خبر داد و گفت: این میزان چوب قاچاق در ایست بازرسی شهید میرجلیلی این شهرستان و از یک کامیون کشف شد.
وی ارزش چوب های کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شده است.
فرمانده انتظامی سنندج هم گفت: برخورد صاعقه باعث تلف شدن ۲۳ راس دام در یکی از روستاهای این شهرستان شد.
سرهنگ حمید رضا اکبری اظهار داشت: در پی بارش های اخیر در شهرستان و اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد صاعقه با گله گوسفندان در روستایی در سنندج، ماموران پاسگاه انتظامی "آرندان" این شهرستان، به منظور بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، یکی از اهالی روستای اطراف سنندج گوسفندان خود را برای چرا به کوهستان می برد که بر اثر صاعقه ۲۳ راس آنان تلف شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان سنندج به روستائیان و دامداران توصیه کرد: با جدی گرفتن هشدارهای سازمان هواشناسی در زمان بارش نزولات آسمانی سعی کنند از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند و جهت کاستن از خسارات احتمالی، احشام خود را در مراکز قانونی بیمه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 482236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟