به گزارش رکنا، ماه و خورشید و فلک دست به دست هم دادند تا امسال به کام ایرانیان شیرین شود و خروش رودخانه‌ها و انباشت کم‌سابقه آب در پشت سدها، خاطرات شیرینی را برایشان رقم بزند. به خصوص با تعطیلات چند روزه‌ای که به بهانه عید فطر مهمان خراسانی‌ها و مشهدی‌ها شد و عده‌ای برای رفع خستگی به دل کوه و دشت زدند.
اما زندگی همچون سکه‌ای است که دو رو دارد و همیشه نمی‌توان بر روی خوشش تمرکز کرد و از ناخوشی‌هایش چشم پوشید. اندکی غفلت به همراه جرعه‌ای غرور و ناشیگری می‌تواند این سکه را زیر و رو کند و سرنوشتی تلخ را برای افراد رقم بزند.
این‌ صحبت‌ها را خانواده جوان بیست‌ساله که روز جمعه برای تفریح به اطراف سد طرق رفته بودند، بهتر می‌فهمند. آن‌ها هم مانند بسیاری از خانواده‌های مشهدی برای تفریح به اطراف این سد که به لطف بارش‌های بهاری مملو از آب شده است رفته بودند. بساطشان را در اطراف سد پهن کرده بودند و لحظات خوشی را می‌گذراندند. همه چیز خوب بود تا اینکه پسر جوان خانواده هوس آبتنی در آب‌های راکد پشت سد را کرد. خانواده مخالف بودند، اما او با این ادعا که شناگر ماهری است و بارها در دریا شنا کرده است، جواب تمام مخالفت‌ها را داد، غافل از اینکه شنا در پشت سدها با توجه به جمع شدن گل و لای در کناره‌های سد و کف آب، خطر غرق شدن را دوچندان می‌کند.
این جوان بیست‌ساله درون آب پشتک و وارو می‌زد و مهارت خود را به رخ دیگران می‌کشید و در یک لحظه‌ شیرجه‌ای درون آب زد و نمی‌دانست این آخرین شیرجه عمرش است.
عصر جمعه آتش‌نشانی مشهد در جریان ناپدید شدن فردی در آب‌های پشت سد طرق قرار گرفت و تیمی از غواصان این سازمان برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام شدند.
با حضور آتش‌نشانان عملیات امداد و نجات آغاز شد و پس از جست‌و‌جوهای فراوان، غواصان توانستند پیکر این جوان بیست ساله را از آب بیرون بکشند. با معاینات صورت گرفته از سوی تکنسین‌های اورژانس، مرگ این جوان بر اثر غرق‌شدگی اعلام شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

ابوعطا

کدخبر: 481382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟