یک کشتی باربری با پرچم «پاناما» که از ترکیه حرکت کرده بود، در ساحل فلسطین اشغالی به دلایل نامشخص آتش گرفت و تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که این آتش‌سوزی عمدی بوده است.

مسافران یک کشتی که از ترکیه به سمت بندر «حیفا» واقع در شمال فلسطین اشغالی حرکت کرده بود، اوایل امروز (یکشنبه) به وقت محلی در ساحل فلسطین اشغالی آتش گرفت.

بنا به گزارش پایگاه «وسل فایندر»، کشتی باری «ام اس سی کانبرا» که تحت پرچم پاناما در حال حرکت بود، روز جمعه هفته گذشته، بندر «مرسین» ترکیه را ترک کرده بود.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» گزارش کرد، نیروی دریایی اسرائیل در محل حادثه حاضر شده است و مقامات نظامی این رژیم اعلام کرده‌اند که در حال ارزیابی این حادثه هستند که ظاهراً ماهیت جنایی دارد.

وبگاه صهیونیستی «واللا» هم گزارش داد، برخی افراد حاضر در کشتی، ملوان‌ها‌ را زندانی و تهدید کرد‌ه‌اند این کشتی را آتش می‌زنند، نیروی دریایی رژیم صهیونیستی بر کشتی مذکور مسلط شده و آن را به بندر حیفا منتقل کرده است.

سخنگوی نیروی جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای آنها نیمه‌شب مطلع شدند که یک کشتی باری خارجی که در ساحل شمالی فلسطین اشغالی لنگر انداخته است، آتش گرفته است.

طبق این گزارش، کسی در این حادثه آسیب ندیده است و میزان خسارات وارده به کشتی فوق هنوز نامشخص است و تحقیقات همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 481344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟