وحید محمدی‌تبار با اشاره به این که هنوز در چند نقطه از استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع هستیم اظهار کرد: همه عوامل بسیج شده‌اند تا جلوی خسارت بیشتر به جنگل‌ها و مراتع گرفته شود.

وی با بیان این که اطفای حریق در جنگل‌ها علاوه بر هزینه‌هایی که با سوختن درختان و جنگل‌ها و مراتع می‌دهیم قابل وصف نیست خاطرنشان کرد: اما خاموش کردن آتش نیز هزینه‌های سنگینی دارد که از بسیاری امکانات محروم هستیم و باید همه به خصوص مردم در مناطق جنگلی مراقب باشند تا اتش‌سوزی‌ها به حداقل برسد.

مدیرکل بحران استان با بیان اینکه خوشبختانه دستگاه‌های مختلف پای کار آمده‌اند و یکی از آن‌ها شرکت نفت و گاز گچساران است اظهار کرد: آن‌ها بدون این که وظیفه‌ای داشته باشند بالگرد خود را در 48 ساعت اخیر در اختیار ما گذاشته‌‌اند و هم اکنون نیز در حال عملیات است.

وی به مکاتبه‌ای که برای اعزام یک فروند بالگرد به استان از سوی ارتش داشته اشاره کرد و گفت: با پی‌گیری‌های ما و همچنین ستاد بحران کشور یک فروند هلی‌کوپتر 214 ارتش در فرودگاه یاسوج مستقر می‌شود تا نیروهای استانی را برای اطفای حریق در مناطق مختلف یاری دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 481041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟