سرهنگ "علی صادقی" فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه خودروی مذکور حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل بود، گفت: با توجه به اینکه تانکر خودرو فاقد پلمب بوده و راننده نیز هیچ گونه مدرکی برای بار خود نداشت به همین دلیل قاچاق بودن سوخت محرز و ماموران با هماهنگی مقام قضائی نسبت به توقیف آن اقدام کردند.
سرهنگ صادقی گفت : در این خصوص پرونده تشکیل و راننده خودرو برای اقدامات قانونی و رسیدگی به موضوع تحویل مرجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون در پایان اعلام داشت: ماموران سختکوش این فرماندهی تلاش شبانه روزی، در راستای وظیفه قانونی و خدمت به شهروندان با هرگونه قاچاق و اقداماتی که باعث اخلال در اقتصاد کشور شود با جدیت مقابله می‌کنند.
کشف میلیاردی مکمل بدنسازی قاچاق در اصفهان 
سرهنگ "سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان از دپوی محموله مکمل بدنسازی خارجی در یک انبار مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از انبار مذکور تعداد ۲۶ کارتن مکمل بدنسازی خارجی کشف شد که مالک مدارک مربوطه را ارائه نداد.
سرهنگ سلیمیان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
اطفای آتش سوزی نیمه سنگین در کارخانه تولید کفش
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این حادثه ساعت ۲۱ و ۱۷ دقیقه دیشب به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد.
فرهاد کاوه آهنگران با بیان اینکه این حادثه در شهرک صنعتی جی و در انبار مواد اولیه کفش اتفاق افتاد افزود: نیرو‌های امدادی از ایستگاه‌های چهار و ۱۵ برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: آتش نشانان علاوه بر اطفای حریق از گسترش آتش به کارخانه الیاف هم جوار نیز جلوگیری کردند.
وی گفت: در این آتش سوزی دو نفر آتش نشان از شهرک صنعتی جی دچار دود زدگی شدند که به بیمارستان منتقل و پس از مداوا مرخص شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 480123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟